Ir vėl colabas?/A-Ž tagas

Labas, Labas, labas! Jau labai seniai matėmės, tiesa? Prieš kokią savaitę mes su keliomis merginomis nusprendėme padaryti colabą pavadinimu 'A-Ž tagas'. Šiame tage reikės tiesiog abėcėlės tvarka ( gali būti anglų kalbos abėcėlė) parašyti prie kiekvienos raidės dalyką,kuris susijęs su manimi ir parašyti paaiškinimą.

A- Anglija. Todėl, kad šios šalies kalba man yra be galo graži, o anglų kalbos pamoka yra bene mano mėgstamiausia.
 B- Beyonce. Todėl, kad be proto pamėgau ją.
 C- Cinamonas. Todėl, kad kuomet vasarą likdavau pas močiutę (tėčio mamą), prieš kokius penkerius metus, pas ją labai mėgdavau valgyti pyragą su cinamonu.
 D- Dainavimas. Todėl, kad tai galėčiau pavadinti vos ne mano gyvenimo prasme.
 E-  Eyelineris. Todėl, kad lig šiolei neišmokau juo dažytis.
 F-  Flamingai. Todėl, kad kai buvau Oze apsipirkti, labai norėjau nusipirkti džemperį su flamingais. Nusipirkau, bet buvo toks įvykis, kad kai buvau parduotuvėje, atgal einant man iš rankų iškrito arbūzas ir jis vos ne po mašina aikštelėj nusirito. Taigi, kai ištraukiau, pastebėjau,kad ant mano pilko džemperio atsirado mėlyna žymė ir man ji iki šiol neatsiplovė. Gal netyčia žinot kaip aplauti???
 G- Gimtadienis. Todėl, kad laukiu savo 17-18tų gimtadienių, vien dėlto, kad trokštu greičiau išsilaikyti automobilio teises.
 H- Haris Poteris. Todėl, kad nesu mačiusio šio filmo visų dalių ir nesu skaičiusi knygų, nors tos dalys, kurias mačiau man tikrai labai patiko.
 I- Indija. Todėl, kad nenorėčiau apsilankyti toje šalyje, nes girdėjau ne kokių apsiliepimų.
 J- Jūra. Todėl, kad tikriausiai jokio kito dalyko gamtoje nedievinu kaip ją.
 K- Kalėdos. Todėl, kad tai yra mano mėgstamiausia metų šventė.
 L- Lietus. Todėl, kad myliu jį.
 M-  Mėlyna. Todėl, kad kažkada tai buvo mano mėgstamiausia spalva.
 N- Naujieji metai. Todėl, kad visus metus iki šių juos švenčiau su tėvais.
 O- Osteochondrozė. Todėl, kad turiu šitą ligą. Jei kam įdomu, tai yra stuburo liga.
 P- Prancūzų kalba. Todėl, kad labai noriu ją išmokti.
 R- Raudona. Todėl, kad ši spalva yra mano mėgstamiausia.
 S- Saulėlydis. Todėl, kad jau kitą savaitę galėsiu juos stebėti Palangoje.
 T- Traukiniai. Todėl, kad tik šią vasarą pirmą kartą su jais teko važiuoti.
 U- Universitetas. Todėl, kad laukiu tų laikų, kuomet reikės studijuoti.
 V- Vaikystė. Todėl, kad iš tikrųjų pasiilgau jos ir norėčiau grįžti į ją vien todėl, kad tada nebuvo jokių problemų.
 X- Xxxtentation. Todėl, kad man labai keista, kad daug žmonių tik po jo mirties sužinojo, kad jis egzistuoja ir tik tada pradėjo klausytis jo dainų.
 Y- Youtube. Todėl, kad dabar per ją esu pasijungus muzikos.
Z- Zoologijos sodas. Todėl, jog niekuomet nesu jame buvusi.

Šį collabą atlikau su nuostabiomis ir be galo talentingomis panelėmis. Jų įrašus šia tema galite rasti jų tinklaraščiuose: Shining star thoughtsknygu mergaite.brigittaaaa,metas groziuiwww.abrikosine.blogspot.com

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nesitikiu, jog suprasit, bet...

Vaistai rudens ir žiemos liūdesiui numalšinti.

\\Pirmoji apžvalga//Mėgstamiausia poetė?//