Ne gėda jaust


Ei tu, ko stovi vienas?

Lietui lyjant, kas tau širdį spaudžia?
Ko į akis nežiūri?
Siela tavo jau sušalo.

Ei tu, ar saugiau jautiesi?
Gulint lovoje iš sienų.
Ar tu mane įleisi?
Širdį savo man atversi?

Eikš arčiau manęs,
Aš čia šalia tavęs,
Akimirkai nekalbėk, užsimerk,
Išsirėk, išsiverk, jeigu reik,
Man negėda jaust,
Paskaičiuok kiek ilgai neklausei,
Kas viduj, pasakyk, man negėda jaust.

Ei tu, mylėk stipriau,
Ir garsiai juokis, liūdėk jei nori,
Atsimerkiu kai nedrąsu,
Sakyk ir tu kai tau baisu.

Ei tu, esi ne vienas,
Po audros, vėl bus giedros dienos,
Prisimink tai kai bus tamsu,
Ką jauti - yra gražu.

Eikš arčiau manęs,
Aš čia šalia tavęs,
Akimirkai nekalbėk, užsimerk,
Išsirėk, išsiverk,
Jeigu reik - man negėda jaust,
Paskaičiuok kiek ilgai neklausei,
Kas viduj?
Pasakyk, man negėda jaust.

Viskas gerai, jeigu viskas ką tu darei, šiandien,
Tik surinkai, tik surinkai save,
Viskas gerai, jeigu viskas ką tu darei, šiandien,
Tik surinkai, tik surinkai save.

Eikš arčiau manęs,
Aš čia šalia tavęs,
Akimirkai nekalbėk, užsimerk,
Išsirėk, išsiverk,
Jeigu reik - man negėda jaust,
Paskaičiuok kiek ilgai neklausei,
Kas viduj?
Pasakyk, man negėda jaust.


Sveiki, skaitantys šį įrašą. Šiandien jį pradedu dainos žodžiais. Taip tai naujausia Monique daina ,,Ne gėda jaust'' . Galbūt klausite kodėl? Kodėl aš pasirinkau tai savo įrašui? Noriu papasakoti kodėl aš šioje dainoje stipriai jaučiu pati save.
Visu pirmiausia, kokia yra mano nuomonė apie šią dainininkę?
Monika Pundziūtė tikrai yra kažkuo išskirtinė, taip pat aš ja didžiuojuosi, tuo kiek ji pasiekė, ką daro dabar, tuo labiau, jog yra baigusi tą pačią mokyklą, kurioje aš dabar mokausi. Ankščiau Monika man atrodė gal kiek paprastesnė, na galbūt ir nuoširdesnė. Kartais išties man rodos, jog ji šiek tiek tapo pasikėlusi, nebe tokia nuoširdi, kokia buvo X faktoriaus laikais. Na, bet nesakau, jog tai yra ohoho, kaip blogai, kiekvienas dalykas žmogų parodo vis kitokį. O galų gale žmonės keičiasi ir tai tikrai yra gerai!

Nuomonė apie dainą.
Daina yra tikrai kitokia, nei visos kitos. Iš jos dainų labiausiai mėgstu ,,Man nebaisu'', ,,Aš viena'' ir pastaruoju metu pamėgau ,, Nenoriu grįžt namo''. Tačiau ,, Ne gėda jaust'' dainoje, aš tikriausiai labiausiai matau save praeityje ir galbūt netgi dabartyje. Kodėl? Tai sužinosite toliau beskaitydami šį įrašą.
Aš šioje dainoje.
Vaikystėje, kiekvienam vaikui, kuris apsiverkia gatvėje ar šiaip viešoje vietoje, dažniausiai būna sakoma, kad neverktų, nes juk ką žmonės pagalvos? Išvadins begėdžiu, verksniu. Manau, ir man taip sakydavo, nepamenu savo vaikystės beveik visiškai, tai negaliu pasakyti kaip buvo iš tiesų. Tačiau, kaip pirmą kartą mane aplankė ta vaikiškoji meilė, man buvo gėda kažkam papasakoti ir todėl aš dažniausiai tylėjau apie visus jausmus. Tada vidurinėje mokykloje, mane aplankė nelemtosios patyčios, niekam nesakiau. Netgi tėvams, tai iki šiol žino tik artimiausi draugai ir šis tinklaraštis, bei žmonės, kurie pastarajį skaito. Dažniausiai viskas kas vykdavo mokykloje, taip ir likdavo jos ribose. Dažniausiai nusispjaudavau ant visko ką man sakydavo, parodydavau, jog tai laikau paprastais pajuokavimais, nors širdutėje man tai jokiais būdais nebuvo juokai. Tikriausiai vieną vienintelį kartą dėl patyčių apsiverkiau mokykloje. O po to tiesiog gyvenau toliau. Tada atėjo pirmi metai gimnazijoje. Ten viskas buvo pakankamai super. Jokių patyčių, tik naujas gyvenimo etapas. Ten vėl užgimė tarsi meilė. Apie ją pasakiau tik keliems draugams ir to užteko. Nei aš normaliai su tuo vaikinu bendravau, nei ką. Vieną vienintelį kartą parašiau per Naujus metus, kai išgėriau su tėvais po taurę šampano. Jis iš manęs sulaukė paprastos žinutės su keliais žodžiais ,, Su naujais metais''. Taip, taip man iki šiol tai juokinga. Na, bet buvo kaip buvo. Praeitis ir lieka praeitimi. Niekada jos nesugrąžinsi atgal ir nepakeisi to ko nepadarei ar tai ką padarei, to nenorėdamas. Na, ir štai pagaliau išsvajotoji nauja mokykla, naujas miestas, dar kitoks naujas gyvenimas, nauji draugai, nauji užsibrėžti tikslai. Čia ėmiau nebijoti daryti klaidas, džiaugtis gyvenimu, vis bandau pamilti save tokią kokia esu, pasitikėti savimi taip pat dar mokausi.
Ankščiau aš bijojau bendrauti su žmonėmis, parašyti kažkokiam draugui su kuriuo seniai bendravau, užmegzti naujas pažintis, tačiau dabar stengiuosi to nebebijoti. Pažintis, atvirkščiai negu ankščiau, labai mėgstu ir stengiuosi pati jas užmegzti. Vienintelė bėda ta, kad labai per greitai prisileidžiu žmones, imu greitai pasitikėti jais. Šiemet dėl to nusvilau turbūt labiausiai, tai stipriai pasimokiau ir tikiu, kad daugiau taip greit nebepasitikėsiu, nes tapo sunku.
,,Ei tu, ar saugiau jautiesi?
Gulint lovoje iš sienų.''
Aš iš tikrųjų saugiausiai jausdavaus arba tarp savo kelių draugių, arba namie tarp kelių sienų, kur galėdavau būti su savo mintimis, klausytis muzikos, skaityti knygas, dainuoti ar visu garsu pasileidus muzikos šokti, nesibaiminant ką pagalvos žmonės praeinantys pro mano namų langus ar tiesiog kaimynai. Kartais užsiimdama šia veikla netgi pamiršdavau pavalgyti ( žinokit, nejuokauju!!). Tiesiog imi netgi ir nepastebi kaip greitai bėga laikas. Grįžus iš mokyklos veiki, veiki, tik staiga išgirsti, ar laikrodyje pastebi, jog netrukus grįš tėvai ir skubi padaryti namų darbus, kad netyčia rytoj mokytoja neįrašytų dvejeto, pavalgyti bei padaryti visus namų ruošos darbus, kuriuos liepė padaryti mama išvardinusi viską ant lapelio, kurį paliko pritvirtintą prie šaldytuvo...
,,Širdį savo man atversi?''
O jūs atsiveriat kitiems? Jums tai patinka? Pasakojat savo jausmus šeimai, draugams? Nes aš tai ne, dabar gal kiek lengviau atsiverti, nes ankščiau iš viso visuomet, kai manęs paklausdavo- kas yra? Kas nutiko? Visuomet atsakydavau - nieko, viskas gerai ar tiesiog nesvarbu. Mamai niekad nepasakojau ir dabar nelabai, na galbūt dar taipogi labiau atsiveriu mamai. O draugai? Niekada negali žinoti ar tai tikras draugas, ar gali juo pasitikėti, ar nepaliks bėdoje. Daug jiems pasakoju, tačiau vieni žino daugiau, kiti mažiau, o nemažai dalykų palieku tiesiog sau... Dabar dažnai pasitaiko, kad man specialybės mokytoja pasako, kad gal vertėtų man nueiti pas mokyklos psichologę, dėl tam tikrų įvykių ir emocinių lūžių, tačiau aš nesu tas žmogus, kuris nebijotų eiti. Man tikriausiai vertėtų netgi ne vieno paskatinimo tai padaryti, nes kažkada sanatorijoje buvau apšaukta psichologės, kad pamirštu nuolat ateiti į konsultaciją.
,,Eikš arčiau manęs,
Aš čia šalia tavęs,''.
Ankščiau niekada nebuvau sulaukusi tokių žodžių, kai būdavo sunku. Galbūt tai vis dėl tos pačios priežasties, kad niekam nieko nepasakojau? Dabar tvirtai žinau, kad kai man bus blogai, pagalbos sulauksiu iš šeimos, draugų. O ir jūs niekad nedvejokit, kad artimiausieji jums suteiks reikalingiausią pagalbą!
,,Akimirkai nekalbėk, užsimerk,
Išsirėk, išsiverk, jeigu reik.''
Tikrai! Tas pabuvimas su savimi labai padeda. Daug žmonių bijo vienatvės. Na, o aš vis dažniau džiaugiuos tokia dovana, nes tokios mano gyvenime sulaukt galima tikraaai labai nedažnai. Kartais ir emociškai būna labai sunku ir norisi tik išsiverkti ir išsirėkti. Kažkada pabandžiau šiais mokslo metais tą išsirėkimą. Padėjo labiau nei patarimai iš aplinkinių.
,,Paskaičiuok kiek ilgai neklausei,
Kas viduj.''
Nebandžiau, bet žinau, kad be proto daug. Bet tikriausiai tiek sau, tiek kitiems galėčiau palinkėti klausyti širdies ir daryti tai ko nori ji.
,,Ei tu, mylėk stipriau,
Ir garsiai juokis, liūdėk jei nori.''
Nebijokit jausmų, kaip tai darau aš. Tiesiog tai labai suvaržo mane, o taip pat skaudina ir kitus. Esu savo šitokiu bruožu įskaudinusi ne vieną ir ne penkis žmones. Mylėkit stipriai, būkit mylimi, garsiai juokitės, nes patikėkit taip laaabai nervinsite žmones ( ką aš ir darau, hahaha).
,,Ką jauti - yra gražu.''
Todėl ir skleiskit jausmus ir grožį pasauliui.
Didelis minčių, mano jausmų kratinys vienoje vietoje. Netgi nežinau ar suprasite ką norėjau pasakyti šiuo įrašu. Tačiau tikiuos jums patiks! Nebijokit ir nesigėdykit jausti!



Komentarai

  1. Labai nuoširdus įrašas! Savotiška dainos interpretacija, kas yra unikalu (asmeniškai dar niekur nemačiau). Šaunus darbas, linkiu dar daugiau tokių originalių idėjų ! =)

    AtsakytiPanaikinti
  2. KAIP ATSIRADO MANO „HUSBAND“ GRĮŽTI SU DR SAUGIU IR VEIKSMINGU PAVADINIMU Mano vardas Cindy Alax, aš niekada nemaniau, kad vėl šypsosi. Vyras vieneriems metams paliko mane su dviem vaikais, visos pastangos sugrąžinti jį nepavyko. Maniau, kad daugiau jo nematysiu, kol nesutikau ponios, vadinamos Maria, kuri papasakojo apie burtininką, vadinamą Dr.Sunny, ji man pateikė savo el. Pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį. Aš susisiekiau su juo ir jis mane patikino, kad per 48 valandos mano vyras grįš pas mane. Per mažiau nei 48 valandas mano vyras grįžo prašydamas atleidimo sakydamas, kad tai velnių darbas, todėl iki šiol stebiuosi šiuo stebuklu, negalėjau įsivaizduoti, bet kai tik burtai buvo išduoti, aš pastojau ir pagimdžiau savo trečiąjį vaiką. Jei jums reikia pagalbos iš jo, galite susisiekti su juo el. paštu: drsunnydsolution1@gmail.com Arba „WhatsApp“ arba paskambinkite jam dabar: +2349030731985
    Dr.Sunny
    1. ŽIV / AIDS
    2. HERPES 1/2
    3. VĖŽYS
    4. ALS (Lou Gehrig liga)
    5. Hepatitas B
    6, nėštumas

    AtsakytiPanaikinti
  3. MANAS VYRAS VISADA BŪS MINIS .... !!!!
    Kaip aš, pasitelkęs gerą daktaro ODION meilės romaną, vėl susigrąžinau išsiskyrusį vyrą ... Mano vardas Lilibeth Hernandez. Kai internete skaičiau liudijimą apie tai, kaip didžiausias ir galingiausias rašytojas dr. ODIONAS padėjo sugrąžinti skyrybų vyrą EX LOVER. Aš galvojau, kaip tai gali būti tiesa, nes praeityje daugelis man nepavyko, nesant iš jų jokio rezultato. Aš tiesiog leidžiu paštui praeiti ir judėti forume. Vėl pastebėjau, kad kažkas paskelbė patikrintą ir patikimą rašybos raštą. Perskaičius laišką, apie tai kalbėjo tas pats vyras dr ODION. Taigi aš neturiu kitos išeities, kaip iš tikrųjų patikrinti, kaip jis veikia. Buvau visiškai nusiaubta, kai mane paliko mano mylimas vyras. Tai buvo tarsi visas mano pasaulis, nykstantis į liūdesį ir skausmą. Aš žinau, kad tai skamba keistai, bet iš visų rašytojų, su kuriais susisiekiau, jis buvo vienintelis, kuris man padarė tokį įspūdį, kad esu toks tikras ir patikimas. Daugiau nei jo žodžiai, jis sugrąžino mano vyrą ir įgyvendino visus mano norus. Dabar jis yra ištikimas, kreipia į mane dėmesį, kiekvieną sekmadienį siūlo man gėlių, o mes dažnai einame į kiną ir restoraną. mano vyras priėjo prie manęs ir atsiprašė už padarytas klaidas ir pažadėjo niekada to nedaryti daugiau. Nuo to laiko viskas grįžo į normalią padėtį. Aš ir mano šeima vėl gyvename kartu laimingai. Aš būsiu amžinai dėkingas už tai, kad pavertiau savo gyvenimą iš pragaro į dangų! Manau, kuriems reikia pagalbos, turėtų kreiptis į jį pagalbos. Tegul Dievas ir toliau tave naudojasi išgelbėjusiems santykiams. Kiekvienam, turinčiam santuokos, skyrybų, netekusio meilužio ar bet kokių su santykiais susijusių problemų, galite susisiekti su juo (drodion60@yandex.com) el. Pašto adresu: arba „WhatsAPP“ jo mobiliojo telefono numeriu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  4. KAIP ATSIŽINTI MANO NAUJĄJĄ ŽMOGAUS PAGAL DR ODION ... Sveiki visi, mano vardas Robertas Jasonas, po 15 vedybų metų aš ir mano žmona gyvenome laimingai kartu, mes labai mylėjome vienas kitą ir aš mylėjau mano šeima jie buvo mano pagrindinis prioritetas, kol vieną rytą aš ir mano žmona turėjome po truputį argumentų, kuriuos, kaip aš žinau, turi kiekviena pora, nes šiame pasaulyje nėra tobulų porų po to, kai argumentas, kad aš grįžau namo, aš negalėjau susiradusi mano žmoną ir mūsų vaikus, ji taip pat supakavo savo ir vaikų krepšius. Palikusi pabandžiau jai paskambinti, bet aš negalėjau jos pasiekti, nuėjau į jos draugo namus, bet jie negalėjo pasakyti, kur ją rasti, aš nusivyliau Aš nežinojau, ką daryti, pradėjau vartoti alkoholį kiekvieną dieną ir naktį, nustojau eiti į darbą. Man tai buvo sunkus dalykas, nes ji ir mano vaikai man reiškia viską, tai buvo tarsi mano kūno dalis, kurios negalėjau gerai veikia, vieną dieną naršiau internete, kai pamačiau, kad kažkas liudija apie vyrą c pasitaręs su gydytoju ODION ir kaip jis per 3 dienas sugrąžino savo žmoną, aš negalvojau apie tai. Aš jam pranešiau ir papasakojau viską, kas nutiko tarp manęs ir mano žmonos. Jis sakė, kad mano problemą man labai lengva išspręsti. taip pat liepė man pasitikėti juo, kad mano žmona grįš, ir aš jam pasakiau, kad juo pasitikiu, ir jis paprašė tam tikros informacijos, kurią jam daviau. Po 3 dienų žmona grįžo namo su vaikais. Aš buvau labai nustebusi, matydama ją. tarsi svajonė man, ji pradėjo verkti ir atsiprašė manęs, pasakiau jai, kad gerai, aš jai atleidžiu, kad esu laiminga, kad ji grįžo, dabar mes laimingai gyvename kartu. Jei tau skauda širdį dėl to, kad tavo žmona ar vyras paliko tave dėl bet kokio mirties ar burtų taško, taip pat dėl ​​apsaugos burtų, taip pat norėdami išspręsti teismo bylas, susisiekite su šiuo galingu rašybos patarėju, vadinamu dr. ODION, susisiekite su juo el. Paštu; (drodion60@yandex.com) arba taip pat galite „whatsApp jam“ kreiptis telefonu +2349060503921.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš ką tik susigrąžinau savo vyrą naudodamasis tikrosios meilės kerų daktaru dr. Ilekhojie. Nuo tada, kai man padėjo daktaras Ilekhojie, mano vyras yra labai stabilus, ištikimas ir artimesnis man nei anksčiau. Taip pat galite susisiekti su šiuo burtų leidėju ir gauti tavo santykiai sutvarkyti. Čia jo kontaktas „WhatsApp“: +2348147400259
    El. Paštas: (gethelp05@gmail.com)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Laba diena, kai ruošiatės skaityti, žinokite, kad jūsų problemos pusiaukelėje išspręstos, jei tik galite imtis veiksmų dėl jų, nes jie yra galingas dvasingas žmogus, vardu daktaras Ajayi, su kuriuo susipažinau skaitydamas kokį nors straipsnį internete, ar turite problemų santykiuose ir norite ilgalaikio sprendimo arba turite kokių nors su sveikata susijusių problemų. Daktaras Ajayi nustebins jus savo puikiu ir galingu susisiekimu su juo WhatsApp: +2347084887094 arba el. paštu:drajayi1990@gmail.com Jis padėjo man su burtu, dėl kurio mano vyras sugrįžo namo po 9 mėnesių. Jis taip pat gali paruošti žoleles nuo bet kokios ligos.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Niekada nemaniau, kad vėl nusišypsosiu, bet dr. Isikolo atlieka savo sąžiningą darbą, kad padėtų man. Mano vyras paliko mane su dviem vaikais vieneriems ir dviem savaitėms. Visos pastangos sugrąžinti jam nepavyko, maniau, kad daugiau jo nematysiu, kol nesutikau ponios, vadinamos Laima, kuri man papasakojo apie rašybos ratuką, vadinamą dr Isikolo. Ji davė man savo el. Pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį, aš susisiekiau su juo ir jis patikino, kad per dvi dienas mano vyras grįš pas mane. Jo darbo procesas neužtrunka daug, jis nieko nedelsdamas nedelsdamas ir jis dirbo už mane. Mano vyras grįžo pas mane ir aš dar netikiu, kaip viskas atsitiko, bet tai buvo tokia tikra ir efektyvi. Jei jums reikia pagalbos, galite susisiekti su juo: dr Isikolo užtikrins, kad nedelsdami gausite tobulą rezultatą. El. Paštas: isikolosolutionhome@gmail.com arba tiesiogiai parašykite jam „WhatsApp“: +2348133261196

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nesitikiu, jog suprasit, bet...

Vaistai rudens ir žiemos liūdesiui numalšinti.

\\Pirmoji apžvalga//Mėgstamiausia poetė?//