Vaistai rudens ir žiemos liūdesiui numalšinti.

Kurį laiką ruduo buvo mano mylimiausias metų laikas. Mane žavėjo visa melancholija, lietus, vėjas, pakankamai šiltas oras, nematomas tapytojas, nenuplovęs savų teptukų nubėgęs per krūmus ir medžius ir taip nuspalvinęs juos širdžiai ir akiai maloniomis spalvomis. Šiemet taip pat pradėjau įsimylėti žiemą. Manęs vis dar neapleidžia tas rudeninis liūdesys, nors galbūt nėra tokių niūrių minčių, kaip mesti konservatorija ir panašiai, kurios labai dažnai mane lankė rudenį, tačiau vis dar būna dienų, kai nieko nesinori daryti, išskyrus gulėti visą dieną lovoje nejudant, bet deja tai neįmanoma būnant moksleivei. Taigi, grįžtant prie mano naujos meilės žiemai... Patikėkit tai nėra dėl to, jog Kalėdos, Naujieji metai ar dar kažkokia šventė. Tikrai ne. Kaip tik šiemet labai nelaukiu nei Kalėdų, nei dar kažko. Šių metų šventės bus tikriausiai liūdniausios per visą mano gyvenimą.
Kokie vaistai mane gelbėja mano liūdniausiomis akimirkomis? Norėčiau pasidalinti keliomis dainomis, kurios gelbėja mane, kai aš nenoriu nieko daryti, arba šiaip dainomis, kurių klausausi jau labai ilgą laiką.

1. Robert- Some nights. Manau, kad tikrai daugelis dar jos esate negirdėję. Ji yra mano be galo gero draugo, kuris yra nerealiai talentingas žmogus ir kuriam aš tikiu, kad labai stipriai pasiseks gyvenime! Buvo keli kartai kai jis man ir dar vienai draugei pasakodavo, kokia yra šios dainos prasmė ir tai mane taip stipriai motyvuodavo. Ypatingai tas kartas prie upės:)). Nuostabi daina, nuostabi prasmė, taip pat be galo nuostabus dainos autorius. Jei dar negirdėjote jos, privalote tai padaryti dar dabar, nes neišgirdę labai gailėsitės! Išgirsti galite čia.
2. Brad Paisley ft. Alison Krauss- Whiskey lullaby. Pripažinsiu, kad kažkada buvau stipriai 'užsikabliavusi' ant šios dainos. Ypač dažnai ji skambėjo mano ausinukuose, kuomet eidavau miegoti. Visai neseniai atradau  šitą dainą iš naujo, na gal teisingiau būtų pasakyti, kad tiesiog ją prisiminiau, nes gan ilgą laiką ji buvo kažkur pasislėpusi kažkokiame giliame kamputyje. Pastaruoju laikotarpiu ji mane labai dažnai gelbėja. Galite paklausyti čią.
3. Lady Gaga, Bradley Cooper-Shallow. Viena iš pagrindinių dainų iš tikriausiai vieno geriausių filmų, kuriuos esu mačiusi. Daina prasideda žožiais ,,tell me somethin' , girl are you happy in this modern world?''. Ir iš tikrųjų ar tikrai esame laimingi šiame pasaulyje? Asmeniškai aš nesu. Manau tai lemia daugelis veiksnių. Galbūt pervargimas, laiko sau neturėjimas, o galbūt yra dar milijonas priežasčių? Pastaruoju metu iš tiesų aš net nežinau kas yra toji laimė, nes netgi toks dalykas kaip dainavimas man nekelia to jausmo, kokį keldavo ankščiau. Taip kad nė nesuprantu kas vyksta. Išgirskite čia.
4. Melody Gardot- Our love is easy. Džiazas jau seniai yra mano didžioji meilė. O ši daina rudenį, lyjant lietui, žiūrint į rudens spalvas, yra mmm... kažkas nuostabaus ausiai. Ši daina yra didžioji mano rudeninė meilė. Jeigu norite išgirskite, spauskite čia.
5. Oops...I did it again(vintažinio džiazo versija). Vintažinį džiazą atradau draugės dėka. Ji man parodė SEVEN NATION ARMY šio stiliaus dainą. Įsimylėjau po pirmo klausymo. O Haley Reinhart tembras yra wow! Ši daina yra jau šiek tiek smagesnis variantas rudeniui ir žiemai!

Ilgą laiką buvau dingusi dėl idėjų bei laiko trūkumo, bet po truputi stengsiuos grįžti!
O šiaip, jūs laukiat švenčių? Taip pat savo rudens ir žiemos klausomiausiomis dainomis galite pasidalinti komentaruose!

Komentarai

  1. Shallow yra viena geriausių dainų, kokias esu girdėjusi. Gagos balsas fenomenalus!

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nesitikiu, jog suprasit, bet...

\\Pirmoji apžvalga//Mėgstamiausia poetė?//