Palikti pėdsakus laike?//Prasmingiausia daina?

Labas! Neilgai trukus aš ir vėl sugrįžau pas jus, kadangi turiu įdėją naujam įrašui ir nekantrauju kuo greičiau ją įgyvendinti! Visi skaičiusieji mano praeitą įrašą, žino, kad pastaruoju metu labai pamėgau Beyonce. Tačiau kurią dainą? Ir kodėl? Kodėl man ta daina tokia artima? Viską sužinosite pirmieji perskaitę šį įrašą!

Taigi, šiuo metu mano mėgstamiausia daina yra I was here by Beyonce. Ją išgirdau visai netyčia. Tiesiog vieną dieną nusprendžiau pažiūrėti Beyoncės live koncertų įrašus. Visai netyčia užmačiau šį, o tada įsimylėjau ir ėjau jungtis įrašo su lyricsais. Klausiau, sekiau, supratau žodžius, dainavau kartu, verkiau... Supratau tai, kad ši daina turbūt yra prasmingiausia, kurią esu girdėjusi ir tai, kad ji turi daug reikšmės man.
Žodžiai, prasmė ir jausmai... Turbūt tai dainoje yra svarbiausia, tiesa? Šiame kūrinyje prasmės ir jausmų yra be galo daug, jeigu supranti žodžius. Taigi, apie ką ši daina? Pati Beyonce Knowles ją pavadino karjeros daina. Joje atlikėja pažeidžiamai apžvelgia savo praeitį, nori palikti kažką pasaulyje, kas paveiktų kitus žmonės iki jos gyvenimo pabaigos.

Aš kaip ir pati Beyonce noriu palikti pasauliui kažką, dėl ko mane visi prisimintų ir didžiuotųsi, o nelikčiau užmiršta. Noriu šioje žemėje palikti kažkokius pėdsakus, žymę, kad aš buvau, kad mylėjau, kad tikrai gyvenau, o ne egzistavau. Noriu pasiekti daug ir kad man prieš išeinant iš šio pasaulio, aš neapgailestaučiau, kad kažkas nepavyko, kažko nepasiekiau...Noriu gulint mirties patale nusišypsoti ir pasakyti, kad aš gyvenimą nugyvenau taip kaip norėjau, prasmingai, gyvenau kiekvieną dieną...
Atrodo tiek daug noriu pasakyti, tačiau jūs net neįsivaizduojate kaip man dabar viską sunku išreikšti žodžiais.
Šiame gyvenime aš noriu daug keliauti, pažinti daug šalių, nuostabių žmonių, dainuoti, susituokti ir susilaukti vaikų, užauginti juos, noriu kad aš, mano šeima ir draugai būtų laimingiausi žmonės žemėje, noriu įveikdinėti visas baimes, noriu daug šypsotis ir juoktis. Noriu sėkmingos karjeros, kad muzikoje man viskas imtų sektis, nes dabar nėra taip, kad viskas joje man būtų kaip aš noriu, tačiau gal ateis ta diena, kai aš dainuosiu, kad ir nedidelei miniai žmonių ir jausiuos be galo laiminga tai darydama? Gal pagaliau žinosiu, kad artėju tikslo link - palikti pėdsakus laike.

Labai sunku išreikšti žodžiais savo jausmus, tačiau norėčiau palinkėti jums, kad jūs taip pat gyventumėte kievieną dieną, o ne tiesiog egzistuotumėte, pasiektumėt visus gyvenimo tikslus ir kažkada pasakytumėt, kad tikrai gyvenot ir pasiekėt daug.

Taip pat norėčiau sulaukti šiokios tokios nuomonės komentaruose, kas nepaspaudėte mygtuko sekti mane, tai kviečiu tai padaryti greitu metu. Be to turiu šiokį tokį prašymą. Manau, matėt mano apklausą kur galėjot prabalsuoti kokia tema įrašo norite. Nežinau kodėl, tačiau nerodo man rezultatų:( Tai galbūt galite parašyti ar iš tų variantų, ar iš savo norimų? Rašykite komentaruose!
Iki kito karto!

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nesitikiu, jog suprasit, bet...

Vaistai rudens ir žiemos liūdesiui numalšinti.

\\Pirmoji apžvalga//Mėgstamiausia poetė?//