Susipažinkime//antra dalis//tag

Sveiki!
Grįžtu po kelių savaičių pertraukos. Taigi, šis įrašas - antroji dalis jau mano pradėto rašyti tag'o. Šiame įraše ir vėl atsakysiu į likusiuosius dvyliką klausimų. Manau, jog nieko nelaukę pradėkime.

13. Kokia mano mėgstamiausia spalva?
Turiu tikrai ne vieną. Tik galbūt vienos ar kitos spalvos drabužių turiu mažiau. Labiausiai mėgstu, tikriausiai, kad juodą spalvą. Šią spalvą galima priderinti bet kur, be to tinka visoms progoms. Taip pat mėgstu raudoną, bordo spalvas.

14. Kiek turiu tatuiruočių ir auskarų?
Šiuo metu neturiu nei auskarų, nei tatuiruočių. Ausis, žinoma, esu prasidūrusi dar tada, kai man buvo penkeri metai, gimtadienio proga. Tik bėda tame, jog nesu įsitikinusi,kad tie pradūrimai man nėra užaugę. Labai noriu auskarų žiedo formos. Na, o dėl tatuiruočių... Tiesą sakant, noriu, bet, manau reik palaukti kol būsiu suaugusi. Norėčiau darytis tik man reikšmingas tatuiruotes. Ir taip... Manau,kad ateityje, jų gali būti ne viena, tačiau nedidelės.

15. Kokia mano mėgstamiausia frazė?
,,Kai sudūžta širtis, nesigirdi jokio garso. Atrodo, jog tą akimirką turėtų gausti visi pasaulio varpai, riaumoti lokiai, trenkti žaibas, tačiau nesigirdi nei vieno garso. Todėl ir yra taip skaudu.''-Alberas Kamiu.
Ši frazė turi gilią mintį ir man - tam tikrą reikšmę.

16. Kokia mano mėgstamiausia vieta?
Tai galėtų būti, bet kokia vieta kur aš būčiau su draugais. Taip pat gali būti vieta, kur groja mano mėgstama muzika, taip pat jūra...

17. Kas geriau: siaubo ar romantiniai filmai?
Jeigu, žiūriu ne viena, tada - siaubo, o kitu atveju - romantiniai. Romantinius mėgstu dėl to, kad kartais noriu išsiverkti, o žiūrint tokio žanro filmus, man didžiajai jautruolei, tai puikiai pavyksta.

18. Ką renkuosi: kompiuterį ar televizorių?
Vienareikšmiškai renkuosi kompiuterį.Televizoriaus aš beveik nežiūriu, na, o kompiuteris praverčia tiek moksluose, tiek bendravimui, filmų ar serialų peržiūrai ar muzikos klausymui.

19. Kokie mano mėgstamiausi kvepalai?
Tokių neturiu, nes mėgstu tiek saldaus, tiek aštraus kvapo kvepalus.

20. Kada paskutinį kartą verkiau?
Šiandien. Priežastis buvo Jazzu koncertas, nes dėl tam tikrų priežasčių nebegaliu ten dalyvauti.

21. Ar moku gaminti?
Galėčiau teigti, jog taip. Moku ir kiaušinienės išsikepti, ir košę išsivirti, ir makaronų pasigaminti, ir ką nors išsikepti, išsivirti. Manau,kad tikrai galėčiau išgyventi ir nepražūčiau.

22. Kokias kalbas moku?
Tikrai moku lietuvių kalbą.Taip pat vis tobulėju tiek anglų, tiek vokiečių kalboje.

23. Ar aš dabar ilgiuosi kokio nors žmogaus?
Be proto ilgiuosi! Ilgiuosi tėčio, brolio. Artimiausi draugai žino, kodėl...Taip pat ilgiuosi savų draugių iš Vilniaus, nors rodos dar tik vakar matėmės...

24. Koks yra mano mėgstamiausias televizijos projektas?
Vienareikšmiškai galiu teigti, kad ,,X faktorius'' , nors ir galbūt ,,Lietuvos balsas'' ir yra daug profesionalesnis. Prie mėgstamiausiojo esu pripratus viskuo, tiek kaip jis vyksta, tiek teisėjais. Galbūt šiemet keliais dalykais iš šio projekto ir nusivyliau, bet jo tikrai nepakeis kitas...

Dėkoju visiems skaičiusiems šį tikrai trumpą įrašą. Taip pat sveikinu visus su Lietuvos šimtmečiu.Mylėkime Lietuvą, save, kitus bei būkime mylimi.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Nesitikiu, jog suprasit, bet...

Vaistai rudens ir žiemos liūdesiui numalšinti.

\\Pirmoji apžvalga//Mėgstamiausia poetė?//